مدارک تکمیلی مشترکین

با توجه به دستور اپراتور های مخابراتی و در جهت تکمیل اطلاعات حساب کاربری ، کلیه مشترکین می بایست مدارک ذکر شده در زیر را برای واحد پشتیبانی ارسال نمایند :

 

این مدارک تنها در جهت احراز هویت حقیقی یا حقوقی مشترک دریافت می گردد و به صورت کاملا محرمانه نزد پابلیک پیامک محفوظ می باشد و تنها در صورت تخلف مشترک ، مدارک مربوطه جهت پیگیری به مراجع قانونی ارسال خواهد شد .

 

  • کلیه اطلاعات و مدارک ارسالی می بایست با هم همخوانی داشته باشند .
  • کلیه مدارک می بایست کاملا خوانا ، اسکن شده رنگی و به نام مالک پنل پیامک ارائه شود .
  • کلیه مدارک و اطلاعات می بایست از بخش ” ارسال مدارک ” در سامانه ارسال گردد .
  • حجم تصاویر نباید بیشتر از 100 کیلوبایت باشد و پسوند مجاز JPG می باشد .
  • مدارک ارسالی در ساعات اداری بررسی و نتیجه متعاقبا اعلام میگردد .
  1. اسکن تصویر کارت ملی
  2. اسکن تصویر شناسنامه

 

کاربر گرامی ، در صورتی که مدارک شما تکمیل نیست ، می بایست با نام شخصی که مدارکش کامل باشد ثبت نام را مجددا انجام داده و یا از بخش پشتیبانی درخواست تغییر مالیکت پنل ارسال نمایید .